sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Colectia Mica printesa-posetute

Bine v-am regasit!
Ma intorc la inceput de iarna cu o colectie de posetute pentru fetite mai mici si mai mari, si in cateva zile cateva noutati si pentru doamne si domnisoare.:)

1. Sunt mica, dar trendy -VANDUTA

Vreau sa plec la o plimbare pin parc,unde o sa ma intalnesc si cu prietenele mele.Nu ne mai dam in leagane acum, ca am trecut de 2 ani,asa ca ce ne ramane de facut?Stam la taclale despre moda.Eu doar ce mi-am cumparat aceasta posetuta, sigur o sa fac senzatie!


Posetuta de mana din raiat maron cu interior roz si aplicatie floare roz.

20 lei



2.Jeans mania
Oricine,la orice varsta,are o pereche de jeans.De ce sa nu o asortam cu o posetuta pe masura?




Posetuta de mana din jeans cu aplicatii si interior tourqoise.

20 lei


3. That purple dream of mine-VANDUTA

Eu am o papusa cu par mov. Si un calut cu coama mov. Si o canuta mov.Si o fustita mov.Nu,doua.Si acum, si o posetuta mov.Imi plaaaace movul!:)



Posetuta mov, stil traista, cu aplicatii nasturi mov.

20 lei

4. Live green!

Hai sa fim cu totii ecologisti!Sa aruncam deseurile corespunzator, sa nu irosim resursele planetei si..sa ne cumparam o posetuta verde,mai mare dragul!





Posetuta din material verde cu aplicatii margele diferite nuante de verde.


20 lei


5. Relaxare chinezeasca


Am pietre albe care imi aduc liniste,am nisip negru ce ma echilibreaza,si am o posetuta care le combina pe amandoua cat se poate de chic.Da,sunt relaxata!



Posetuta din fetru negru cu aplicatii rotunde albe.


20 lei

Niciun comentariu: